"Już po drugiej rezerwacji z BSC, wiedziałem że to idealna usługa dla mnie."
Rezerwacje: 801 146 839

Największy skarb hotelu to... łóżko!

Wraz z rozwojem sieci hotelowych rośnie zapotrzebowanie na wyższą jakość usług hotelowych.

Płacimy i oczekujemy więcej, i więcej… a polscy hotelarze dobrze o tym wiedzą. Mają świadomość, że przeciętnego Kowalskiego nie zadowoli już sam pokój i nocleg. Żeby spełnić wymagania klienta dotyczące komfortu, hotelarze inwestują w udogodnienia technologiczne (nowe telewizory, bezprzewodowa sieć Internet etc.), wyróżniający wystrój i funkcjonalność.

Na komfort naszego nocowania w hotelu wpływa niewątpliwie łóżko – to od niego zależy czy dobrze prześpimy noc, nie przekręcając się z boku na bok. Waga elementu pokojowego, jakim jest wygodne łóżko została dostrzeżona już przez niektóre sieci hoteli. Jednym z przykładów jest grupa Hotelowa Orbis i jej partner strategiczny Accor. Na całym świecie wymienili 66 tysięcy łóżek w obiektach marek ibis, ibis styles i ibis budget. Przedsięwzięcie wiązało się ze strategią działań w obrębie hoteli ekonomicznych, której celem było zwiększenie komfortu i zadowolenia gości. Krok dalej poszła sieć Scandic, która wprowadza łóżka, które można dopasować do swoich potrzeb. System sprężynowy sterowany za pomocą pilota pozwala uzyskać dogodną pozycję snu dla każdego gościa.

Dla podróżujących zarówno w celach rekreacyjnych jak i służbowych, oprócz lokalizacji hotelu szczególne znaczenie ma wygodne łóżko. Nic dziwnego, w końcu na sen poświęcamy ok. 1/3 życia -zależy nam, żeby ta czynność przebiegała w dostosowanych do nas warunkach. 


< powrót